Для детального опрацювання школярами запропонованої теми в рамках відзначення визначних дат літературного, історичного календарів, загальноколегіальних тижнів використовується проектна технологія.
Разом з учнями реалізуємо такі проекти:
Завдяки методу проектів учні-читачі діляться життєвим досвідом, співпрацюють між собою, спрямовують свої дії на досягнення певного результату. Школярі набувають уміння користуватися джерелами інформації: книгами, періодикою, аудіовізуальними та комп’ютерними засобами, навчаються самостійно опановувати знання, порівнюючи, зіставляючи, даючи оцінку вчинкам, стосункам людей, суспільним і культурним явищам та процесам. А це позитивно впливає на формування активної, творчої позиції в розв’язанні життєвих проблем.
Разом з учнями реалізуємо такі проекти:
- дослідницькі (П. Куліш «Чорна рада». Історична основа твору»);
- ігрові («Суд над цигаркою»);
- інформаційні («Хто так сказав? Про кого?» (вислови відомих людей про Т. Шевченка));
- творчі («Лист улюбленому герою твору»).
Завдяки методу проектів учні-читачі діляться життєвим досвідом, співпрацюють між собою, спрямовують свої дії на досягнення певного результату. Школярі набувають уміння користуватися джерелами інформації: книгами, періодикою, аудіовізуальними та комп’ютерними засобами, навчаються самостійно опановувати знання, порівнюючи, зіставляючи, даючи оцінку вчинкам, стосункам людей, суспільним і культурним явищам та процесам. А це позитивно впливає на формування активної, творчої позиції в розв’язанні життєвих проблем.
Немає коментарів:
Дописати коментар