Головною метою роботи бібліотеки Гуляйпільського колегіуму «Лідер» є високоефективна, якісна та комфортна робота з читачами. Час сучасного оновлення вимагає від бібліотекарів постійного самовдосконалення, творчого підходу в роботі. Безпосереднім результатом творчого пошуку є використання різноманітних технологій, оригінальних виховних ідей, форм й методів пропаганди літератури, нестандартні підходи в управлінні. Але результатом є й підвищення професійної майстерності бібліотекаря, рівня його культури, мислення, світогляду.
Перевага використання педагогічних технологій очевидна. Розумне і доцільне їх використання значно підвищує розвиваючий ефект навчання, створює атмосферу напруженого пошуку, викликає в учнів позитивні емоції та переживання (Додаток 8).
Задля виявлення читацької активності учнів та їх читацьких інтересів в Гуляйпільському колегіумі «Лідер» було проведено анкетування, в якому взяло участь 50 респондентів – учнів 2-11 класів.
У результаті моніторингу читацького попиту зроблено висновки:
Використання педагогічних технологій значно удосконалює роботу шкільної бібліотеки, підвищує пізнавальну та читацьку активність учнів:
Показовою є участь колегіантів у конкурсах:
2012 р. – районний конкурс «Книга – твоє вікно у світ»:
В результаті послідовної діяльності бібліотеки спостерігається підвищення кількісних показників роботи, що ілюструють діаграми:
Перевага використання педагогічних технологій очевидна. Розумне і доцільне їх використання значно підвищує розвиваючий ефект навчання, створює атмосферу напруженого пошуку, викликає в учнів позитивні емоції та переживання (Додаток 8).
Задля виявлення читацької активності учнів та їх читацьких інтересів в Гуляйпільському колегіумі «Лідер» було проведено анкетування, в якому взяло участь 50 респондентів – учнів 2-11 класів.
У результаті моніторингу читацького попиту зроблено висновки:
- більшість читачів читає та передплачує періодичну пресу (94 %);
- читачі мають домашню бібліотеку (80 %);
- обговорюють вдома те, що прочитали, а значить, враховують думку батьків щодо вибору літератури для читання (68 %);
- читачі мають різні інтереси та схильності, полюбляють читати літературу різних жанрів та галузей.
- 92 % респондентів подобається відвідувати бібліотеку,
- 26 % учнів читають кожного дня, а 34 % – декілька годин на день,
- 18 % читають 10-15 книг протягом місяця, а 24 % – більше 15 книг,
Показовою є участь колегіантів у конкурсах:
2012 р. – районний конкурс «Книга – твоє вікно у світ»:
- Михайліченко Любов – переможець у номінації «Кращий ілюстратор» серед учнів 8 класів.
- Карпій Кирило – переможець у номінації «За вміння розкрити ідею автора і тему твору»;
- Домбровська Анастасія – переможець у номінації «За використання новітніх інформаційних технологій у вивченні художніх творів».
В результаті послідовної діяльності бібліотеки спостерігається підвищення кількісних показників роботи, що ілюструють діаграми:
Використання педагогічних технологій в роботі з читачами сприяло підвищенню рейтингу бібліотеки серед читачів, забезпечило основу для позитивної, дієвої співпраці бібліотекаря з дітьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар