Література

  1. Галіцина, Л. Банк інноваційних педагогічних технологій / Л. Галіцина. – К. : Шкільний світ, 2012. – 104 с.
  2. Драйден, Г. Революция в обучении. Научить мир учиться по-новому / Г. Драйден, Дж. Вос. – М.: Парвинэ. – 258 с.
  3. Калошин, В. Позитивне мислення : щастя, здоров’я, успіх / В. Калошин. – Х. : Вид. група «Основа», 2008. – 256 с.
  4. Кондратова, Л. Навчаємося в позаурочній проектній діяльності / Л. Кондратова. – Х. : Вид. група «Основа», 2011. – 128 с.
  5. Марченко, О. Формування критичного мислення школярів. – Х. : Вид. група «Основа» : «Триада+», 2007. – 160 с.
  6. Наволокова, Н. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / Наволокова Н. – Х. : Вид. група «Основа», 2009. – 273 с.
  7. Пилипенко, В. Особистісно орієнтовані технології у школі / В. Пилипенко, О. Коваленко. – Х. : Вид. група «Основа» : «Тріада+», 2007. – 160 с.
  8. Проектна діяльність у школі / Упоряд. М. Голубченко. – К. : Шкільний світ, 2007. – 128 с.
  9. Рачинська, І. Технологія формування та розвитку критичного мислення / І. Рачинська. – Х. : Вид. група «Основа», 2013. – 128 с.
  10. Стасенко, В. Здоровя’збережувальні технології / В. Стасенко, В. Вулканова; упоряд. Н. Мурашко. – К. : Шкільний світ, 2013. – 120 с.
  11. Стребна, О. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи / О. Стребна. – Х. : Вид. група «Основа», 2008. – 269 с.
  12. Сучасні шкільні технології. Ч. І. / Упоряд. І. Рожнятковська, В. Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. – 112 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар